About Me

Malu, Tapi mahu.

Assalamualaikum

Lama tak update blog. Sudah bertukar menjadi silent reader sepenuh masa. ^^
Sebagai orang yang kurang pengalaman bercinta, aku nak jugak share pendapat aku tentanng cinta yang bertepuk sebelah tangan. Dan situasi yang aku pernah hadapi adalah "MALU, TAPI MAHU"!!!

Paham tak maksud aku?? aku bagi situasilah. Kamu ni remaja yang normal.. Seperti remaja yang lain, kamu ada life dan kawan. Then, one day kamu telah tertarik dengan seseorang. Dan kamu nak betul luahkan perasaan. So kamu decide tuk usha orang yang bertuah tu(bertuah lah sangat). Siap buat text ucapan lagi, yalah, kot2 tergagap ke. Tapi, series aku cakap. Kalau tak nampak langsung respond dari gadis yang d ushar tu, baik remain silent. Series, kalau kamu try luah, u will be leave with a broken heart. 

So, thats it for now. MOOD skarang---> awal sem, so enjoy sikit.. ^^

1 comments:

Zul fattah said...

aku lebih suka single dari couple

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...