MY Generasi

Assalamualaikum WBT
Dah tengok "My generasi"??
Giler, it bring back all the memory
Bila tengok jak video tu, aku rasa macam nak balik ja masa zaman skolah rendah dulu. Bajet nak jadi kanak-kanak ribena lah niey. 
Masa skolah rendah dulu best siot
Memory yang kekal abadi. 
Zaman aku ndak kenal erti STRESS 
just live my life to the fullest. 
Main Tutup Cola(aku lupa apa kami panggil game ni), main titik-titik, main pemadam, Bingo. 

PAsal entry video ni aku kureng sikit. Terasa siot!! Iyalah, masa zaman skolah rendah dulu aku pernah ada botol air yang saiz handphone BATA tu. Zaman tu, orang dengan bangganya lagi bawa handphone bata tu untuk tayang satu dunia. SAdis2. Apa pun, memang producer ni. Kreatif. And I LIKE IT.. ^^


0 comments:

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...