About Me

Finn Hudson (Cory Monteith) Dies at 31

His publicist confirms the news: "We are in shock and mourning this tragic loss."

SOURCE

Assalamualaikum Fellas, dah masuk hari ke 5 ramadhan. Posa tak?? Ehe, jangan ja tengahari buta, masuk dapur buka periuk,.

Finn HUdson? okeh, aku kalau bandingkan citer korean ngan omputih, aku lagi prefer omputih. Ntah kenapa. So, aku masa sem 1 dulu or eactly dalam pertengahan tahun 2010 tertengok citer Glee ni. So, tiba-tiba teraddiceted. Sanggup aku kena gigit nyamuk semata-mata nak download citer ni kat Gym UiTM Sabah. Dari si Finn ni kena sabotaj oleh mr Shue sampai lah dia grade and nak jadi guru right? Sekalinya, dia ditemui mati. Not Fin Hudson, the actor  Cory Monteith yang ditemui mati. 

RIP. Sayang tak masuk Islam(dont be offended). I assume, maybe dia dah sakit kot. Cuz start season 4 dia dah kurus sikit compare to previous season. Maybe dalam diam dia hide yang dia ni sakit. Allahuallam,yang penting kita yang masih hidup kena teruskan dengan kehidupan kita. Pernah dengar lagu Rabbani "Yang pergi takkan kembali lagi".

Amalan dan taqwa jadi bekalan? Right?

So, nyawa ALLAH boleh tarik anytime anywhere. So, kita yang masih hidup, muhasabah kan diri. InsyaALLAH perbaiki and jadi a better muslim.

BTw,tetiba malas nak tengok Glee dah. Since season 4 aku kureng tengok dah, cuz tak macam previous season. Cuz smua yang gempak-gempak dah grade.

RIP Cory Monteith

1 comments:

belgin said...

kuşadası
milas
çeşme
bağcılar
urfa

3SPİ

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...