About Me

Diantara Perjalanan

Assalamualaikum TO Viewers
Alhamdulillah aku dah habis dah sem 3 kat UiTM. Separuh perjalanan dah aku before dapat habiskan Diploma . Dan dalam separuh perjalanan a nih, aku dah dapat banyak sangat pengalaman suka duka yang aku tak dapat nak lupakan. Btw. Next sem dah sem 4. 

Tadi kami paper Bio 200. And, aku harap dapatlah score. Even aku biar beberapa blank section. Sengaja ja jasi kosong tuh, nak mintak invigilators tolong isikan. HEHE. Begurau jak. Even oga aku dikategori memuaskan, tapi aku tetap risau cuz soalan pasal taxanomy ada beberapa aku sangsi. And aku tersalah jawab soalan yang Tanya pasal Aquatic animal. Erm. Korang doakan ya aku dapat A tuk subjek nih. InsyaALLAH aku dah try. Tapi tak tau lagi samada kena tak dengan SKEMA jawapan sebenar tuh. Past is Past. Harap Allah bagi aku peluang tuk dapat deans sem ni. REDHA jak lah Ismi. Kho dah try yang terbaik. Just leave the rest to ALLAH.

Dahlah ngan keluhan aku yang takda kaitan pun ngan korang kan?? By the way, esok aku dah cuti dah. InsyaALLAH aku akan cuti sebulan setengah. Yipee… Dapat tidur puas-puas. Makan puas-puas.  Dan santai puas-puas. Haha. Next sem never die man(padahal tiap sem pun begini). Boleh score lagi kan?? Okeh. Bye. Dan selamat BERIADAH ^^V

0 comments:

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...