About Me

Results nak kluar T^T

Assalamulaikum

Results bagi pelajar diploma dan pra diploma akan keluar pada 4 hari bulan 11 nanti. Lebih kurang 12 hari lagi lah. And, aku kalau dah dekat-dekat results nak kluar ni komfem cuak. Aku gemar meluangkan masa aku tuk bersama dengan kalkulator keramat aku. MS 270 yang dah lama boring dengan kelakuan aku. Okeh, tujuan sebenar aku nak lega kan hati aku. Dengan yakin dalam hati results aku ok. Haha. Padahal dalam hati ni tetap stress giler. Seriesly aku memang akan cuak and takut. Sampai tak boleh tidur. Aku rasa bukan aku sorang jak yang rasa begini. Tapi semua orang pun akan mengalami wabak tak cukup tidur ni. So for me, I have to  presevere.  Dan redha. Hopfully results aku tak jatuh sangat. And aku doa, mohon sama ALLAH semoga results aku okeh. Aku dah try yang terbaik. And results yang aku terima adalah setimpa dengan usaha yang aku bagi. So doakan aku keh. SEMOGA ALLAH MEMBERKATI kamu semua ^^V

0 comments:

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...