About Me

Heart Strings Download

Credit to here



Assalamualaikum Korang
Okeh, aku tiba2 datang gila nak tengok Korean drama.
 EXAM dah nak habis, tinggal satu paper jak lagi. 
So aku tahu movie nie dah lama dah. 
Tapi aku nak suggest gak. Tajuk dia Heartstrings. 
Kalau nak download pergi jak kat link nih.
Just provide the link. 


Well, kat Malaysia memang tak dapat download lah.Tapi aku ada dapat software yang boleh tembus semua web yang kena block. ^^V.  Try download Hot Spot  Shield

Drama ni memang best. Dan cerita ni adalah cerita yang diadaptasi dari drama You’re beautiful.  Dalam You’re Beautiful, ada sorang mamat yang minat and syok sendiri suka kat go mi nam kan?? So pasal cinta dia ndak kesampaian, citer nil ah yang sampaikan Fantasy love lelaki tuh. Hehe. Tengoklah. Aku dapat tahu pasal cerita ni beberapa bulan yang lalu. Ada sorang blogger buat post pasal nih. Aku nak tengok gak, tp belum available lagi masa tuh. Skarang boleh dah. ^^V



0 comments:

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...