About Me

Results SEM 3 yang stress

Results Sem 3 yang stress
Assalamualaikum kepada mereka yang sudi singgah kat sini ya
“STRESS”, itu jak aku mampu ungkapkan dari hasil penantian yang menyiksakan semalam. 4th November adalah tarikh keramat untuk budak diploma UiTM cuz results ezam memang keluar pada hari ni. Dalam kalender akademik, dia state yang results akan keluar pukul 9 pagi. Tapi, last sem semua dah dapat cek tengah malam pukul 12.  So, dengan itu, semua budak-budak UITM dengan rasa yakin nya menanti detik pukul 12 untuk cek results dan resultsnya.
CLOSE FOR DISPLAY, sila rujuk kalender akademik(lebih kurang lah).

STRESS nya aku, dahlah ramai yang countdown konon2 tinggal beberapa jam lah.Gabra dah aku, cuak. Skali, pukul 12 tu pun aku dengan perasaan yang cuak masukkan id dan password aku. Yang aku dapat hanyalah hampa. Tabah ni. FINE, so aku tunggulah mail dari UITM. Macam last-last sem aku dapat mail pukul 12 lebih. So aku assume yang aku ni special lah konon dapat results awal. And lawak nya, semalam UiTM mencintai aku, cuz dia bagi results dekat pukul 4 pagi. Haha. Tabahnya aku, series stress menuggu results aku tu. Siap refresh laju2 lagi yahoo mail aku tu. Dahlah katil aku asyik memanggil2. Tapi, penantian ni sangat berbaloi. Kenapa? ??

ALHAMDULILLAH, segala penat lelah telah terbalas. Walaupun results aku turun(memang dah expect pun), tapi masih DL. SYUKUR. Allah maha hebat. Dia yang tahu apa terbaik untuk aku. Seriesly, ALLAH mahu uji aku dengan beri results begini supaya aku tidak menunjuk2 dengan ilmu yang cetek ni. Dan ALLAH maha besar, sebab dia telah berikan results ni kat aku walaupun ada yang lebih layak dari aku. ALHAMDULILLAH. InsyaALLAH nak target Anugerah Naib Canselor. Kita manusia hanya mampu merancang, tapi ALLAH SWT yang tentukan. Dan setiap penentuan tu adalah yang terbaik untuk kita. DOAku semoga semua kita akan berada dalam cinta nya ALLAH SWT. ^^V

Kepada mereka yang nak masuk sem 3,nak share sikit. Seriesly, sem 3 sangat stress. SUSAH. Tapi tidak mustahil kan tuk dapat 4 flat? Allah yang tentukan. KITA berusaha. Tapi, sepanjang 3 sem aku, sem 3 adalah yang paling stress. MENANGIS perut aku menahan lapar cuz aku ndak jaga makan. Tapi, Alhamdulillah, berBALAS. ^^V




1 comments:

Anonymous said...

abg masi ada nota sem 3?

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...