About Me

Middle of Feb

     Assalamualaikum. Memang giler buzy aku sejak kebelakangan ni. Stress memanjang jak. Ndak tau macam mana mau release tension ni. Badan aku pun, macam ada peningkatan. Makin besar and makin membulat. Nanti boleh lah aku gabung dengan genk TMR aku, buat 3 bulat. Aku, seyha, sama c Bulat. Nyanyi lagu "BerKILO sesalan". Alah, macam ning baizura, shila dan jac tu. Yang dapat no 2 dalam AJL tu bah.. Or, Awan Kilo.. boleh buat SPOOF kan?? haha

     Btw, aku sangat2 emo dan gilak(seribu kali gila) mau jumpa dengan genk TMR aku. Lama suda ndak begilak. Nanti aunt Jaem sama Babu Seyh balik, baru boleh gather. C Pacik M pulak, buzy jaga kedai(main jak genk). and Kink(teselit) Haha. Apa pun, aku sentiasa doakan kamu genk. saja jak ni post, festime ndak buzy. Doakan aku keh...kamu tau gak kan cita2 aku. Semoga kita berjaya dunia akhirat. Amin. ^^Y. Bye2 Genk.

0 comments:

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...