About Me

UJIAN DARI ALLAH

Assalamualaikum

Manusia hanya mampu merancang, tapi yang menentukan, itu HAK ALLAH. Tapi, doa tu milik kita, so doa sebanyak yang mungkin, dengan penuh mengharapkan bantuan dariNYA. aku sekarang dalam dilema. Benda ni, aku dah pikir lama dah. Sejak dari semester 3 lagi. Tapi, bila masa mencemburui, terpaksa aku gagahkan jiwa raga aku menempuh kehidupan sebegini. Banyak jawaban dari mereka yang secara jujurnya mematahkan semangat aku, patah seribu kot.


Takda lah menangis yang terlebih sudah. Tapi, jiwa aku sangat tertekan. Menangis dalam hati, macam di hiris-hiris ja rasa kat dada ni. Ada tanda kekecewaan. Tapi, aku yakin ALLAH itu maha adil, semoga dengan izinnya aku mampu untuk keluar dari dilema yang sangat menyakitkan ni.

Yang aku mampu, DOA and Tawakkal. Tapi, kena ada USAHA. 


Doakan saya ya. Hanya ALLAH mampu membalas jasa kalian. ^^Y

0 comments:

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...