About Me

Azam Sem 6

Assalamualaikum WBT

Dah dekat 3 tahun dah aku belajar kat UiTM Sabah ni. Tiap sem pasti aku letak azam yang aku pun tak pasti lagi samada dapat capai or tak. Tapi apa salahnya kan, nak buat target tuk diri ni. Atleast ada lah jugak aku muhasabah. Walau pun aku tahu diri aku ni sentiasa AWESOME, comel, baik. Semua yang baik2 tu ada pada aku (muntah 10 baldi). 

Nak Dapat 4 flat
InsyaALLAH aku akan lebih berusaha sem ni. Last semester sikit lagi aku dapat empat leper ni. Tapi, apa boleh buat. Physic aku spoil sikit. Tak da rezeki nak dapat A bulat. Aik A ada segi empat kerw?? Well, every sem aku target tuk score 4 flat. Tapi, ada ja yang kacau. Bukan rezeki kot.

Nak cari calon isteri?
Giler gatal aku ni. Diploma pun belum habis. Ni saja ja ni. Taknak lagi cari, masih awal kot. 

Enjoy my Final sem
Ni for surelah kan? Dah last sem. Super senior kot orang panggil. Ni pun nak buat diskusi lagi ngan budak part 1. 

Kureangkan bercakap
Sumpah, benda ni yang paling susah aku nak buat. Sometimes aku terlalu laju bercakap and terlampau banyak. And sometimes aku pun tak paham apa yang aku cakap. hampeh..

Contact Geng2 skolah
Aku rindu kamu. Thats all.

1 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum. Lepas diploma sains ni, MR. Nuffy smbg degree apa? Chemis SPM dpt brapa dulu?

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...