About Me

Nak Join MDS

Assalamulaikum Reader

Okeh, MDS akan start on 5th Of MAy. aku tersalah tengok tarikh. Demnit, aku tak alert sangat nagn keadaan sekeliling. Aku nak sangat jadi PM lagi untuk intake kali ni. CUz , SUPER BUSY, Super AWSOME and SUPER smuanya. 

Kalau aku join MDS kali ni, dah masuk kali ke lima kot aku jadi PM. PM, whats that?? Tinggi cita-vita kau nak jadi PRIME MINISTER, DIPLOMA Baru habis ada hati nak jadi Prime Minister.  Ouch. 

Okeh, PM stand for Peers Mentor. Diorang yang akan urus kemasukan pelajar baru UiTM. Aku dah 4 kali jadi PM. Best?? Ofcourse lah. Festime aku jadi PM masa aku sem 3, Naif lagi kot. Yelah,baru setahun jagung. Tak masuk sangat ngan senior PM ni. Bila sem 4,5 and 6 aku JOIN PM, sangat ohsem.

Pengalaman, new friends, new freshy, new Drama, and New stories. Memory tu yang penting. UiTM dah banyak berkorban untuk saya, now its my turn to do so. Tapi, aku tengah tunggu panggilan kerja KOT. Grr, kenapa lama sangat diorang nak call aku ni. 

Apapun aku redha, aklau tak dapat apa boleh buat right?? Bukan rezeki aku.

Apapun para PMDS, best of luck for u guys. Do ur best. ^^


PM SEM 5 ^^

0 comments:

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...