About Me

Madaniyah Akademik

Assalamualaikum WBT

Aku baru jak bekerja selama 2 bulan kat pusat Tuisyen Madaniyah ni. So, pada mereka yang berminat tuk mencari kelas tuisyen, silalah datang ke pusat tuisyen madaniyah ni untuk mereka yang berada di kawasan Putatan.

Madaniyah Akademik merupakan program pendidikan yang menawarkan pakej 

kelas tambahan dan pendidikan intensif untuk pelajar UPSR, PMR dan SPM.

Mempunyai tenaga pengajar berpengalaman

Maksimum 10 orang pelajar per kelas

Pencapaian pelajar direkod dan sentiasa dipantau.

Pembelajaran teratur dan mengikut piawaian KPM

Program Mentor Mentee & Sesi Kaunseling

Program Bertemu Pelanggan bagi komunikasi dua hala antara guru dan ibu bapa

Kemudahan lengkap & sistem keselamatan yang terjamin.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Waktu Operasi :

Selasa - Jumaat : 2.30 - 9.30pm


Sabtu : 9.30am - 6.00pm


Ahad : 11.30am - 1.30pm


Isnin : TUTUP

Alamat :


K2-2 Grand Plaza Putatan, Putatan


88200 Kota Kinabalu, Sabah.



No. Telefon : 016-8170775 / 017-2220801




Student saya Alhamdulillah dah lulus subjek KIMIA. Usaha mereka sangat banyak.

Saya  tolong sikit-sikit ja. InsyaALLAH kalau rezeki diorang. Boleh lah nak kredit or   

kalau lebih rajin nak score A.^^. Saya lepasan Diploma Sains UiTM dah 

Alhamdulillah merupakan penerima Anugerah Naib Canselor UiTM. Saya mengajar 

mengikut approach maca Lecturer saya. Dia paham kan betul dan banyakkan 

latihan. Bukan nak kata apa, sy x da lah mahir sangat mengajar tapi saya akan

 usaha tuk buat student saya Paham. Memang best jadi cikgu ni. InsyaALLAH sy 

akan cuba yang terbaik tuk tolong diorang be on top of class. InsyaALLAH

0 comments:

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...