About Me

Komen : "kami Histeria"

Assalamualaikum Well, masa aku dok s.alam haritu banyak sgt orangtampal poster citer ni. Aku ingat ada pementasan ker ape kat DATC. Rupanya movie. 

 Cerita ni basically meneceritakan tentang sekumpulan remaja yang menubuhkan band yang menggelarkan diri diorang "Histeria". Make it short, disebabkan desperate, lagu diorang tak laku, so diorang gunakan khidmat langsuir, tuk melakukan lagu tue. Langsuir yang di bintangi oleh fazura pun bersetuju tuk melontarkan vokalnya dalam lagu band ni yang terbaru. Tapi, bila dah berniaga ngan benda ni, it always comes with a price right?? So, langsuir ni awal2 tak bagi lagi syarat nyer. Cuma, in case lagu tue famous, dia akan datang and gitau apa harga yang diorang kena bayar. So, ditakdirkan dalam citer tu lagu tue top chart, so langsuir tu pun dtg, n nyatakan syarat dier which is dia nak sangat jumpa Afdlin Shauki(ni tak boleh blah). Nak sambung??? sory, need to watch it ur self. Rugi gak lah tak tengok, sebab dia ada komedi. Komen aku, story line ok. Lawak pun ok gak. 

Overall, the movie was ok. Takdelah ngarot macam citer lain yang ada kat panggung tu. Hantu tu nampak real gak lah, but sorry, kalau nak expect seram, this is not so seram. it is more to lawak yang ringan. And i thought izzue islam akan pegang banyak scene, but its only a few. Saya suka movie ini, so saya bagi 4 bintang. 

0 comments:

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...