About Me

Dalam Mihrab Cinta.

Leher kau ada Halkum,
Assalamualikum ^^V

Baru berkesempatan untuk tengok “Dalam Mihrab Cinta”(lambat nya aku)
From my point of view, pengisian cerita ni tidak mengecewakan. Dah tiga movie hasil adaptasi hasil nukilan Habiburrahman  dan ketiga-tiga tidak mengecewakan. Macam dalam ayat-ayat cinta dan ketika cinta bertasbih. Dalam Mihrab cinta pelakon dia memang cun melecun. Terutamanya Asmirandah dan Meyda Sefira  . So siapa yang belum tengok tuh, baik tengoklah. Seriesly kira best lah. Aku ingat heronya akan terus hanyut dalam dunia jenayah. Tapi, Dude Harlino last-last insaf gak. Tapi memang cerita ni ada maksud yang tersirat di sebalik kisah cinta Islamic nih(jiwang jap----). Cerita ni about how he fall and become stronger than he used to be. Well, memang best lah. Dan last-last dia pulangkan semua hasil COPETAN dia and tambah 50 000 rupiah lagi dalam wallet setiap mangsa tuh. Wow.
Credit To here
Aku suka lagu temanya yang “Bunga-bunga cinta” and “ Karna hati bicara”

Karna Hati Bicara:
“tatap manja matamu”
“Kisahkan berjuta cerita”
“Hadir mu dihidupku”
“Memberikan Berjuta makna”
“Karunia Ilahi, mempersatukan dua hati”
“kurasa yang kau rasa, karna hati bicara”

3 comments:

Zul fattah said...

aku tak tengok lg cite ni doe...

Unknown said...

iya?? Tp sure memang best..kalah Nur Kasih The Movie..huhu

IMANSHAH said...

best ke?? ketinggalan betul saya

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...