About Me

Makan Tapai di Hari Raya





Salam Bloggers and Readers.
Marilah jemput duduk kat Belog aku ni. Lepak2. Kan masih dalam MOOD raya.
Jemput minum. Nih kuih banyak nih. Habiskan. Buatlah macam KUIH SENDIRI(ganas sikit).

Sedap kah??? Last raya aku  bawak Kuih sikit jak balik HOSTEL. CUZ ABANG TERSAYANG di utamakan, yelah orang stady di KL. T(0o)T
ndaK adil. Asyik2 Along jak(haha, belakon emo jap)

Kih3. Yang penting aku Berjaya pujuk MEM aku untuk BUNGKUSKAN aku beberapa balang kueh RAYA yang sangat sedap tahun niey. Banyak sangat baki cuz kurang kawan aku yang dating beraya tahun ni(sangatlah kawan aku yang kasi habis kan).   
Teharu gue
By the way, raya hari tu bapak aku bawak pergi beraya kat rumah jiran. And aku tolak dan berlakon sakit. Sambil pegang buku.Belakon belajar duluk. ^^V. Tapi, last2 aku join gak sekaki. Problems nya, rumah jiran aku tuh smua anak dara. Dalam family diorang, sorang jak yang lelaki. Ndak kah malu aku solo molo anak bujang bapak aku. So aku tekadkan diri ini tuk tunggu abang aku baru gerak pergi rumah jiran aku tuh. 

Takut diorang  SEMUA jatuh cinta ngan aku. TIDAK!!!


Tapi, memang ndak menyesal bila join sekaki malam tuh. Cuz makcik tuh bagi aku satu mangkuk TAPAI. Fine, abang aku berlakon malu lagi depan makcik tuh. So, aku dengan slumber nya pergi ambik mangkuk dan layan TAPAI. SIAP MALU RUGI+LAPAR. Lagipun setahun sekali. Nasib baik tak mabuk. Paling best lah TAPAi makcik tuh, tiap tahun order ngan makcik tuh. EXCEPT TAHUN NIH!!!! Frust pulak aku.     
Ni lah tapai makcik tuhh bagi. Terbaek dari LADANG ^^V
   Tapi aku tetap cover bila anak dara Jiran aku lalu kat depan.  Belakon sekejap. ^^V. Suci murni aku depan diorang. Kah3. Tapi, memang sedap TAPAI 2. Haha. No point dalam post kali ni. Aku pun hang kejap.

sentiasa macho depan Gadizz  ^^V













2 comments:

Baiz Mamat said...

best nye tapai..nyum2

Unknown said...

tapai memang TErbaik !!!! ^^V

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...