About Me

Pernah Jumpa kah manusia jenis INI????

Assalamualaikum Korang

Pernahkah kamu alami situasi dimana kamu ragu dalam persahabatan?? Aku,sejak habis sekolah  nih sometimes  was-was dalam persahabatan. Bukannya apa, sorang rummate aku memang aku anggap sebagai kawan baik. Cuz dia pandai jaga hati n cool.And aku pun jaga hati dia. Walau sometimes gagal menjaga perasaannya.  Tapi yang satu lagi rmate aku dah try untuk jadikan dia sorang dari kawan baik, and it seems to FAILED. Aku dah try dari last sem lagi. Tapi, sebenarnya aku rasa memang ndak patut aku berkawan dengan manusia macam tu. Patut,  dia nih kawan yang biasa jak. And tidak baik kalau jadi rapat sangat.

 Kalau macam MAD, lain cerita cuz dia ni memang paham situasi n matang(yak ah?? Ada kontra sikit ni) Entah, selama ni aku tidak pernah lagi jumpa manusia yang susah betul untuk meemaafkan orang, tetapi DEMAND nak orang maafkan dia on the spot kalau dia buat salah kat orang. Erm, is it fair??? Itu adalah di bawah penilaian kamu. Tapi, situasi yang aku alami ni sangat ANNOYING. Kerana, dia tuk class representator. Kalau gaduh jak, nota komfem aku tak dapat(so aku tuntut di akhirat jak lah, cuz dia ndak jalankan tugas yang d AMANAHKAN).

 And selama dia buat something yang menyakitkan hati, aku akan maafkan dia. Well, kalau lelaki memang style begitu kan? Main Past is past. Tapi dia nih, special Case. Aku dah banyak bersabar, and aku give up. Maybe ni kali memang OBVIOUS kesalahan aku. Tapi aku dah say sorry. So aku just carry on dengan hidup aku. Lagipun dia tak penting pun dalam hidup aku. Ada dia, or takda dia. Hidup aku tetap sama.  And yang paling lawak dia pergi post d FB pasal Sahabat dahulu kala. I mean zaman sahabat and sekarang. memang lah tak layak kita nak di comprekan dengan sahabat kan??.  Hey U, kalau zaman sahabat diorang ndak kuat mera**K and memang senang memaafkan.  And aku memang ndak makan dengan ra**kan dia dah cuz dia pernah cakap kat aku dulu, time dia gaduh ngan my other rummate. “Aku cadang mau mera**k ngan c fulan ni 1 minggu”. And, semua orang yang dah kena, memang dah fedup and tak layan raxxk dia. Haha. Lawak kan?? Ingat dia penting sangat lah sampai orang mesti layan dia. Kalau dengan dia ni aku tak jaga hati dah. Cuz asyik jaga hati dia jak. Hati aku siapa mau jaga??

PS: sori korang cuz aku tiba2 emo. Cuma aku malas nak simpan2. And IF U READ this. Sory, bagus aku jujur kan dari tikam kau dari belakang. Huhu. CHOw,

1 comments:

Muhd said...

Siapa MAD tu.? Tapi saya sukung, dia memang matang,kacak tampan N macho.! Chow dulu gink. .

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...