About Me

Gelinya aku dengan anak luar nikah. Yuckzz

Hinanya Anak Luar nikah. Eyew!!!

Salam Readers.

Tajuk HKR aku sem ni adalah “Anak Luar Nikah punca, kesan dan kaedah menangani”
Rilek kamu, tajuk tuh bukan menunjukkan aku ni seorang yang judgemental. Sebenarnya aku dah selak beberapa belog yang sharing mengenai anak luar nikah nih. Dah berpuluh-puluh belog yang aku terokai dan info yang aku terima sangatlah berguna untuk aku menyelesaikan kerja HKR aku nih.

Kau ingat kau suci sangat????? Hina kah jadi anak luar nikah nih?? Diorang tuh 
manusia jugak ba!!!! Adalah yang makan kaki ni last-last.(mesti korang dok kutuk begini kan bila baca tajuk entry nih ^^)

Cutenyer....Salah kah kalau pegang dier??? (amazing pictures)


Sebenarnya, melalui yang aku surf. Ada mereka yang beranggapan anak tak sah taraf ni hina, kotor, menggelikan, jijik dan sewaktu dengannya. (DIRI SENDIRI suci kah??)Tidak kurengnya ibu bapa(mereka yang bertanggungjawab dalam berXXX) yang menganggap anak mereka begitu. Owh, kau berzina dulu tak hina??
For me, tidak patut anak luarnikah ni dipandang hina coz bukan dia yang berzina(nauuzubillah). Tapi parents dia. So yang hina tuh perbuatan mak bapak dia lah.  Semua bayi yang dilahirkan dimuka bumi ini  adalah dalam keadaan suci.
Ada jugak readers yang tanyak mengenai anak luar nikah nih kalau kenak sentuh haramkah, boleh jadi imam, or boleh kah kalau share makanan dengan dia??


Cakap banyak pun tak ghuna, so korang tekan link nih ok. Respect dengan orang yang tanyak soalan ni, so atleast pada mereka-mereka yang kutuk-kutuk anak luarnikah ni boleh lah rujuk kat link ni okey. Bai ^^V

2 comments:

Kancil 8349 said...

kalau cetek pemikiran dan pembacaan...sebab tu membabi buta kata orang nie hina dan haram...yang menghina tu sebenarnya lebih hina...kalau korang kena macam tu...apa perasaan korang...ndak malu ke...biarlah mak bapa dia yang tanggung malu...jangan dorang...sebab dorang ditakdirkan lahir macam tu...kita pula tidak layak menghukum...sebab kita manusia yang dicipta untuk menyembah kepada Tuhan bukan dicipta untuk menghukum

Unknown said...

aah..stuju sgt2...kita ni apa kurangnya..gpun manusia lahir bukan dalam keadaan HARAM

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...