About Me

Kelab Suami Curang???

ok. petikan ni d petik dari BH inline. Ceh. mereka ni merupakan golongan yang terkenal dan ternama. Namun kerana nafsu. mereka telah berjaya berada dalam rekod Kelab Suami Curang. Dah dikenali. Kompom lah bha kalo ada berita panas, akn merebak keseluruh pelusuk dunia.. erm. Bca lah k.

Ketagihan seks jadi punca walau berteman isteri jelita

SENARAINYA panjang dan seakan tiada titik noktahnya. Senarai ‘beracun’ yang bukan setakat mengaibkan si pelakunya tetapi turut menjejaskan rumah tangga serta boleh melenyapkan karier cemerlang yang dikemudi.
Inilah senarai ‘kelab suami curang.’ Namun, bukan sebarang suami, sebaliknya mereka bergelar insan ternama daripada pemimpin politik, badan berpengaruh, bintang filem sehinggalah yang bergelar ahli sukan bertaraf bintang mega.

Ahlinya - termasuk bekas Presiden Amerika Syarikat, Bill Clinton dan bintang golf, Tiger Woods. Dan seakan tiada hentinya, senarai asmara terlarang itu terus bertambah apabila tahun ini kita dikejutkan dengan nasib menimpa Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi; Pengarah Tabung Mata Wang Antarabangsa (IMF), Dominic Strauss-Khan; bintang filem popular dan bekas Gabenor California, Arnold Schwarzenegger dan wira bola Manchester United, Ryan Giggs.

http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Lelakidipuncakkuasa/Article/index <--- click tuk read more

0 comments:

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...