Sebab-sebab Lelaki suka pada perempuan yang pandai MASAK.

Assalamualaikum
Erm, ni aq nak jawab ni persoalan yang ditimbulkan oleh
Seorang blogger yang aq FOLLOW
Kenapa ye, lelaki suka perempuan yang pandai MASAK????


Penting kah perempuan untuk tahu camna mau masak???
Well, sebagai lelaki
Jujur untuk aq katakan, 
MEMASAK MEMANG MELECEHKAN
Ntah lah kalo ada yang tak setuju dengan aq
Cuz aq, kalo Mem aq dah suru
"ANGAH pergi masak Nasi".
aq akn cepat2 belakon tidur.
Hahha, itu teknik melepaskan kerja
or aq suru jak adik aq. 
so, kalo dorang berani melawan
erm, Tangan ku pantas berjalan ni
Lagi laju dari kelajuan cahaya, Hahha
Lelaki memang kurang bakat dalam  bidang masak memasak ni
Kalo aq masak, mesti ada yang kurang
Last2, Mem juga yang komplen.
So, Melihat keTERORan mem aq
Aq bertekad untuk dapat isteri yang pandai masak
Cam Mem aq gak
Haha.
Mungkin perempuan akan wonder
"Perlukah juga aq tau masak, yang penting cinta and ketulusan jak"
Erm, Memang cinta dan ketulusan 2 penting
Tapi, memang sejak turun temurun
Air tangan Perempuan mmg sedap
"Kenapa lelaki x masak untuk perempuan??? Gentle apa???
Erm, Korang ni, kami kalo bab masak memasak ni serah jak 
kat org yang lebih pakar
cuz kalo kami masak, pasti ada yang kurang
KOMPOM LAH(bagi aq)
Kalo korang dah rasa masakan BF korang
takut2 nanti ada jak yang Mau cincang2 Bf nya hidup
Abis, x sedap...cmna lah 2??/

Maklumlah, itu x kena, ini x kena.
Gpun, lelaki mmg malas mau masak
AS SIMPLE  AS THAT
Well, another reason, lelaki nak perempuan 2 mahir memasak
SUPAYA KORANG x KEKOK TIME KENDURI KENDARA
atleast bila ada kenduri kawin mak sedara keh, jirang sebelah rumah ke,
anak pak imam ke.
X lah korang kekok sangat
So that xdalah ada timbulnya gosip Kampungan
macam Ada bau2 belacan
cthnya macam ini---->"Eh,nak citer sikit ni, korang tau tak??. Anak menantu c Timah 2, masak nasi pun hangus,
Masak air pun kering, Cuci pinggan pun sampai berpecahan. Kesian c leman 2, 
Patutlah kurus je bila dah berbini ni"

Nah kan, korang rasa bila mak mertua korang dah dpt GOSSIP ni
Dia akan rasa kamu ni seorang 
MENANTU CONTOH???
KOMPOM kena "BELAI2" lah korang
haha

Tau gak kan, Mak mertua mmg akan suka pada
PEREMPUAN YANG ADa CIRI KEIBUAN
Pandai masak, pandai jaga laki, pandai kemas rumah., cuci pinggan, mangkuk
DLL

Bila korang dah kawin nanti,
Xkan nak makan Megi tiap hari kot???
Punya LAME
Or pergi jak restoran tiap hari???
Boleh bha kalau mau tiap hari makan kat
HOTEL
tapi, sampai bila??/
Sampai korang dah Bercucu cicit??
Haha
So bagi aq, dua-dua perlu pandai masak
Tapi kemahirang memasak PEREMPUAN kena
LEBIH BANYAK dari LELAKI
ndak lah korang rasa tergugat kan????
Haha. 
So penghujung kata
Maaf kalau ada rasa TErOFFENSIVE.
Aq rasa benda 2 mmg penting
n Aq mmg nak isteri SOLEHAH yang pandai MASAK
Biar boroi, Bukti KO SAYANG LAki.
All i wanna say is
SAY IT LOUD.




2 comments:

Nurain Natasya : said...

wah...pnjg entry.. thanx sbb bg respon.. xsangka ada jga org yg maw bca entry ak tue.. hehe..
atleast ada jgala org yg tlg explain pnjg2 npa lelaki suka sgt dgn perempuan yg pndi masak.. =)
kna saran2kan kat girl2 yg lain la nie supaya bljr masak.. hehe xD

Ahmad Ismi said...

Hahha....Ceh...x menjadi masalah bah 2..ahhaha....well..best perw dpt GF yg pandai masak...haha..dpt dah membayangkan kas jadi BOROI..haha..tahnxx 4 viewing nway...GBU

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...