About Me

Malam penghargaan Peers Mentor

Assalamualaikum readers~~~~



Selamat menyambut bulan Ramadhan yang MULIA
Bulan penuh keberkatan
Insyaallah, Ramadhan kali ini harap dapat memberi seribu makna kepada kita.


Semalam, rakan-rakan mahasiswa dan mahasiswi baru telah mengadakan malam PM. or dikenali dengan malam penghargaan Peers Mentor. So semua abang PM dan Kakak Pm dijemput PERSONaLLY, i mean melalui SMS untuk datang ke majlis ni. Well, as a first timers aq kena jugak puji diaorang ni. Walaupun buat program last minit, tapi kira berjaya juga. Cuma, tak semua siswa dan siswi baru yang datang. Paling obvious siswa. Siswi conquer tempat 2. hihi. Abang dan Kakak PM pun ada jugak yang tak datang. Diaorang tak datang, bersebab. CUZ, semua budak Faculty perakaunan ada test hari ni. Dari budak sem 1-sem 6 dan juga mereka yang xtended. So ramai PM yang dari faculty ni tak datang.

Siswi yang hadir. warna warni kan??


Siswa yang hadir OK

     So, aq nak berterima kasih sangat kat diorang yang anjurkan Malam PM ni. TQ guyz. Terharu gue. Aq pun nak mintak maaf kalau ada buat salah masa MDS dulu. N aq nak puji si PENGHULU cuz dia dah paham kehidupan di universiti ni. Well, ada sebab aq cakap begini. Cuz aq pernah ada miscommunication ngan dia. HEHE. Btw, Husin memang pandai handle program. Aq enjoy sangat. Tapi yang aq emo cuz aq orang pertama yang kena ikut GAME. Game sambung-sambung ayat. Haha.  Btw, kerana aq tersasul, kak Saff yang menang. T_T. So aq telah di declare sebagai LOZERS oleh kawan aq.Silap haribulan, makan kasut jugalah kawan aq yang sekor ni. HEHE.

 Takpa, aq bagi chance jak tu. Kan kita kena selalu mengalah dengan mereka yang lebih tua. ^(0o)^. Disini, kalau ada siswa or siswi yang baca blog aq ni. I mean yang batch baru ni lah, aq nak say thanxx sangat cuz buat KAMI enjoy majlis semalam. Thanx also cuz bagi sovenier kat kami ok. Smart crystal tu. 



   Btw, aq dapat cokelat dari siswi. I LIKE COKLAT. Haha, jarang dapat cokelat dari pompuan. Well, budak tu aq kenal kat skolah dulu. Thanxx 4 the cokelat. Sempat jugak makan semalam after karan dah hidup. Sedap seh, HAZEL NUT ^^. I likey. SELAMAT BERPUASA.

Live performance dari Ivan and Kak zean

Abang Irving. Menang hadiah cuz buat lawak KEMBUNg.haha

Pm yang hadir. HAH. cuba teka kat mana aq???

Ni lah hasil2 yang aq dapat. Notebuk aq jadi tempat menyandar jak ok. Kalau diorang bagi notebuk,
kompem smua yang xdijemput pun menjemputkan diri. ^^




1 comments:

Anonymous said...

nampak muka sendiri. hahahaha. cayalah! XD

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...