About Me

Contest : Header saya comel

Salam Readers. Ok. Kali ni aku rajinkan diri join segmen. And dalam perjalanan mencari segmen terjumpa belog SI SYapiq. Aritu dah berniat nak join contest ni. Tapi, tiba2 ada masalah pulak. LINE internet hangkang. So hari ni hari last. Ku gagahkan juga jari jemari aku ni nak buat post pasal contest ni. Even line INFINITY hangkang. HEHE. Header aku tak seberapa ok. PErcubaan lah katakana. Tq BTW kalo ada yang puji2. Cuz ada yang ckp header semart. Padahal ramai g bloggers yang pandai buat header. CONTOHNYA Syapiq. Semart lah. Siap ada vector2 lagi kena guna.
Ni lah HEader aku 2. Yang kat atas. Ada gakyang dulu2. Tapi aku berminat nak masukkan yang ini. Yang dulu2 :

Yang kat bawah ni, percubaan aku yang pertama. Tapi ada terselit monyet 2. So decide untuk ganti wey. Then yang atas nya 2 yang second. Sama ngan yang latest punyer. Tapi, x balance. So aku buat lah yang baru ^^V






2 comments:

A.I said...

jeles la tgok orang reti buat header lawa2.
kalo aku reti gak kan best.

neway ada slmt hr ry kat header nih, nnti habis raya kena la tukaa. hehe.

Unknown said...

Iye...x semart lah...dulu jeles tgk awk punya header tau..hehe...

iya..kena ganti g....TBH ni

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...