About Me

Raya Rabu ni. Bukan selasa!!!!

Salam Raya~~~
Tajuknya seperti biasa. Macam ada hangat2 biskut raya cikit
Tapi this one for real.
Baru tadi aku pergi HACK FB adik aku (more 2 pinjam, cuz fb dia auto loginn dia tahu aku tau log n pwwd dia ^^V PEACE)
Terkejut pulak aku bila baca Post Pak cik aku (sumber dari Berita Harian)
Ofcourse lah aku carry on dengan membaca artikel berkenaan kan???
Then, based on Ahli Falak ARAB
Mereka percaya yang raya jatuh pada RABU ni Instead of Tuesday
KENAPA??????ARGHHHH,,,ORANG SEMANGAT DAH NAK RAYA!!!
Takpa lah. Lagipun aku belum beli baju raya. Terlupa pulak
Btw, PERSATUAN ASTRONOMI ARAB menjangkan puasa tahun ni akan berlanjutan
sehingga ke 
30 HARI
Kerana anak bulan dijangka tidak dapat dilihat pada esok hari(Main Tapuk-tapuk kot)
Cuz, bulan akan berganti gerhana di semua bahagian kerajaan 
sebelum matahari terbenam untuk beberapa minit.
So it is impossible untuk melihat anak bulan syawal masa tuh
Tapi, 30 haribulan dijangka bulan akan jelas kelihatan
so komfem lah raya 31 haribulan 2.

Tapi benda ni belum sahih lagi. kalau tak nampak, sambung puasa lah nampaknya
So ruin lah plan aku and kawan-kawan aku nak jalan raya ketiga nanti
Kawan aku nak fly dah semua, sambung degree.
X pa lah. TOMORROW never die.
Bukan jodoh lah kot.
SIGH~~~
Itu jak kali ni.
Jumpa di halaman dan lembaran yang lain(Skemanya ayat.FUH!!!)












2 comments:

Zul fattah said...

Selamat menyambut Raya Merdeka.. huuhu..
Maaf jikalau ada salah silap..

http://zulfattah.blogspot.com/

Nicole Short said...

This was great to read thank you

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...