About Me

Salah kah aku kulit gelap???


Salam 1 malaysia.

31 august ni kita bakal menyambut Kemerdekaan yang ke 54. My dad also will celebrate his 54th birthday on that day. ALHAMDULILLAH. Ok, post kali ni aku nak promote video mat lutfi yang aku jarang miss except yang baru-baru ni masa dia promo. T__T camna gak, time tu jugak quiz belambak, assignment berhambur, test memanggil.  Tapi takpa, kali ni aku dapat gak tengok video dia yang baru ni.

Masa saya kecik dulu, kawan2 saya selalu panggil saya CEPET, CINA DLL.  NI kata2 mat lutfi. Tapi aku kontra sikit, masa kecik dulu kawan2 aku selalu panggil aku Gelap, itam dan lain2. RACIST giler kawan-kawan aku dulu. Aku apa lagi, melentinglah kan??? Sapa suka kena kutuk2.??? Tapi bila aku dah besar, dah immune dah ngan kutuk mengutuk ni. And kalau kena kutuk pun, aku anggap sebagai mainan semata-mata. BErhibur OK. Ada seorang kawan aku yang sangat-sangat suka panggil aku Hey, Putih, IS hitam dan sebagainya. Sometimes emo, sometimes buat derk jak. Memang dah biasa kan, begurau kasar. Aku pun begurau gak dengan dia selalu, tapi dengan panggilan lain lah k. WELL, even orang panggil aku begitu aku tetap proud to live as one of MALAYSIAN. It doesnt make me less MALAYSIAN pun. So kalau korang nak tengok video tu, tengok lah ok. Ni nah ^^V

MADE BY MALAYSIA-EDIT AND CREDITED 2 MATLUTFI



2 comments:

- abdul hadi abdul muti - said...

Haha. Budak-budak especially zaman sekolah memang suka kutuk macam tu

Unknown said...

Iya,,,,kalau dikenang...mau gak ketawa berabis..hehe...Namanya kan budak2..hehe

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...