About Me

Orang yang Sakit, Doanya Makbul

Salam Readers. Tengahari ni best kalau dapat tidur-tidur kan???
Eleh, makruh Puasa.
Btw, Seorang kawan saya pemilik belog If Keyboard Could Talk
Tidak pergi kelas tadi.Cuz sakit
Demam bah. Get well soon MAMAH
Ok, korang tahu kah orang sakit doanya makbul
Thats why kalau aku pergi melawat or tahu kawan aku sakit 
Aku akan mintak tolong dia doakan aku supaya berjaya dunia akhirat.

ORANG SAKIT DOANYA MAKBUL

Sebagaimana yang diriwayatkan oleh Ibnu Majah di dalam sebuah hadith bahawa Rasulullah Sallallahu `alaihi Wasallam bersabda (ertinya) : 

" Apabila engkau datang mengunjungi orang yang sakit  maka mintalah agar dia mendoakan mu, kerana doanya (makbul) saperti doa para Malaikat."

so kalau kamurang sakit. Doalah banyak-banyak ya
InsyaALLAH akn dimakbulkan.
Btw. Sempena puasa ni rajin-rajinkan lah tolong sy clickk iklan MR NUFFY kat tepi ni ya. ^^ Salam semua. Slamat berbuka puasa






0 comments:

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...