Katy Perry cipta Sejarah

Billboard Source

Salam Readers
Guess What?? Katy Perry Merangkap kakak Aq(cehperasan sekejap) telah mencipta sejarah apabila lagu TGIF Last Friday Night Berjaya menungguli Carta Billboard 100. WOWIM IMPRESS. Dia telah menjadi perempuan pertama di Bumi yang Berjaya menghantar 5 lagu dari satu album untuk menduduki TOP SPOT atau pun no. 1. Dia adalah manusia yang kedua mencipta sejarah itu selepas Michael Jackson pada tahun 1987-1988 melalui albumnya yang berjudul Bad. Album bad telah menghantar lagu Bad , "I Just Can't Stop Loving You" , "The Way You Make Me Feel"; "Man in the Mirror"; dan "Dirty Diana.". Katy perry pula telah Berjaya menghantar lagu California Gurls, Teenage dream, Fireworks, E.T dan yang terbaru TGIF ke kedudukan TOP SPOT atau no 1.







4 comments:

A.I said...

alamak2, tak berapa nak paham laa citaa hollywood nih. fuhh. =(

Ahmad Ismi said...

hehhe....rilek bah...aku pun dulu g2..^^

Orang biasa said...

pergh... giler la... ni rupanya blog adik katy perry. Kim salam kat kakak ek... heheh

Ahmad Ismi said...

hahha...lawak....nasib kulit kami x sama..kalau x dah jadi adik beradik dah..^^

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...